FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Poniżej znajdziesz odpowiedź na większość najczęściej zadawanych pytań. W innym przypadku - zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta.

Rejestracja i konto


1. Jak się zarejestrować?
Kliknij „Załóż konto” w prawym górnym rogu strony, a następnie wypełnij dokładnie krótki formularz. Konieczne jest prawidłowe wypełnienie wszystkich podanych pól w celu rejestracji konta użytkownika.
2. Dlaczego muszę podawać tyle danych osobowych i czy moje dane są bezpieczne?
Jest to obowiązek nałożony na nas przez Ustawę o grach hazardowych oraz zatwierdzony na jej podstawie przed Ministra Rozwoju i Finansów Regulamin. Pamiętaj, że Twoje dane są u nas bezpieczne i przetwarzane zgodnie z naszą Polityką Prywatności.
3. Jaki dokument potrzebny jest do weryfikacji i dlaczego muszę go wysłać?
W celu weryfikacji konta gracza należy przesłać skan lub zdjęcie (nie może być skan kserokopii) dokumentu tożsamości (dowodu osobistego lub paszportu). W przypadku dowodu potrzebujemy obu stron, natomiast z paszportu wystarczy strona ze zdjęciem. Kopie powinny być wyraźne, z widocznymi wszystkimi czterema rogami. Widoczne muszą być dane: numer PESEL, seria i numer dowodu, imię i nazwisko, data ważności dokumentu oraz pasek z danymi na rewersie dokumentu. Dokument jest konieczny w celu potwierdzenia wieku (minimum 18 lat) oraz tożsamości gracza.
4. Czy mogę zarejestrować więcej niż jedno konto?
Nie, zgodnie z regulaminem gracz może posiadać tylko jedno konto gracza w naszym serwisie.
5. Czy granie na waszej stronie jest legalne?
Tak. Jesteśmy legalnym bukmacherem, działamy na podstawie zezwolenia na urządzanie zakładów wzajemnych - bukmacherskich przez sieć Internet wydanego przez Ministra Finansów dnia 28 listopada 2014 roku na okres 6 lat. Nr zezwolenia: AG9(RG3)/7251/15/KLE/2013/17.
6. Jak zmienić hasło?
Zaloguj się na swoje konto, a następnie wejdź w „Moje konto” -> „Ustawienia konta”-> „Zmiana hasła” (na dole strony) -> Wpisz stare oraz nowe hasło -> Kliknij „Enter” lub „Aktualizacja”.
7. Nie pamiętam hasła, jak mogę je odzyskać?
Aby zresetować hasło, kliknij w prawym górnym rogu opcje „Zapomniałeś hasła?”. Następnie uzupełnij formularz i kliknij „Wyślij”. Postępuj zgodnie z instrukcją otrzymaną na adres e-mail przypisany do konta gracza.
8. Czy mogę zmienić nazwę użytkownika?
Nazwa użytkownika jest również loginem do konta i nie ma możliwości zmiany.
9. Jak zamknąć konto?
Konto możesz zamknąć w dowolnym momencie. Należy z adresu e-mail zapisanego na Twoim koncie wysłać wiadomość na pomoc@etoto.pl lub support@etoto.pl z prośbą o zamknięcie konta. Prosimy także o podanie powodu decyzji w celu podniesienia jakości naszych usług.

Wpłaty i wypłaty


1. Jak mogę doładować konto/wpłacić?
W celu dokonania wpłaty kliknij w przycisk „Wpłata” w prawej górnej części strony. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami. Pamiętaj, że aby dokonać wpłaty konieczna jest pozytywna weryfikacja Twojej tożsamości.
2. Brak wpłaty na koncie.
Wpłaty metodą przelewów mogą potrwać do 60 min. W przypadku dni wolnych wpłaty mogą być realizowane z opóźnieniem ze względu na brak realizacji przelewów przez banki. W takiej sytuacji przelew może zostać zaksięgowany pierwszego dnia roboczego.
3. Jaka jest minimalna kwota wpłaty?
Minimalna kwota wpłaty to 1zł.
4. Jaka jest minimalna kwota wypłaty?
Nie ma minimalnej kwoty wypłaty.

W celu wypłaty środków wejdź w: „Moje konto” -> „Wypłata”. Pamiętaj, że wypłacić możesz tylko środki znajdujące się w pozycji „Saldo” natomiast „Saldo całkowite” obejmuje środki rzeczywiste oraz środki na koncie bonusowym, które należy obrócić zgodnie z wymaganym regulaminem bonusu.
5. Jak długo trwa wypłata środków?
Każda zlecona wypłata musi zostać zaakceptowana przez nasz Dział Płatności. ETOTO zastrzega sobie prawo do akceptacji wypłaty najpóźniej do 12h. W praktyce wypłaty w trakcie dnia są akceptowane na bieżąco. Po zaksięgowaniu czas oczekiwania na koncie bankowym zależy od procedur banku odbiorcy, na które nie mamy wpływu.
6. Czy mogę anulować wypłatę?
Wypłatę można anulować do momentu zaksięgowania. Aby sprawdzić, czy wypłata ma wciąż status oczekujący wejdź w „Moje konto” -> „Historia transakcji”. W takim przypadku obok statusu widnieje przycisk „Anuluj”.

Zakłady


1. Jak stawiać zakłady?
Aby postawić zakład zaloguj się na swoje konto, wybierz z poziomu strony głównej (w lewej jej części) dyscyplinę sportową. Na przykład, aby obstawić mecz Man Utd vs. Everton i wygraną Evertonu wybieramy piłkę nożną, następnie Anglia -> Premier League i szukamy meczu Man Utd vs. Everton, klikamy w Everton. Po prawej stronie ekranu nasz „Kupon” zostanie uzupełniony o to wydarzenie. Wybierz stawkę za jaką chcesz zagrać i kliknij „Postaw zakład”. Zakłady są rozliczane po zakończeniu zdarzenia.
2. Jakie są minimalne stawki zakładów?
W przypadku zakładów pojedynczych minimalna stawka wynosi 0,24 zł. Zakłady akumulacyjne można stawiać już od 0,24 zł na każde zdarzenie na kuponie.
3. Jak długo trwa rozliczenie zakładu?
Rozliczenie następuje zwykle do 15 minut po zakończeniu wydarzenia. Pamiętaj, że w przypadku zakładów akumulacyjnych kupon zostanie rozliczony po rozstrzygnięciu wszystkich zdarzeń.
4. Jak sprawdzić wynik obstawianego zdarzenia?
Wyniki możesz sprawdzić w sekcji „Informacje” -> „Wyniki” i „Wyniki na żywo” na dole strony.
5. Czy mogę anulować zakład?
Nie ma możliwości anulowania raz postawionego i zaakceptowanego kuponu.

Bonusy


1. Jak mogę zdobyć kod bonusowy?
Aby sprawdzić aktualne bonusy, wejdź w zakładkę ‘Promocje’ na naszej stronie. Oferty bonusowe kierowane są także do graczy indywidualnie drogą mailową. Warto również śledzić nas na mediach społecznościowych, będziemy tam zamieszczać konkursy z ciekawymi nagrodami lub bonusami. (Linki do mediów społecznościowych znajdziesz w prawym dolnym rogu strony).
2. Mam kod bonusowy, jak go wykorzystać?
Kod bonusowy możesz wpisać podczas rejestracji w polu „kod promocyjny” lub podczas dokonywania wpłaty na konto gracza.
3. Gdzie znajdę informacje na temat bonusów na moim koncie?
Zaloguj się na konto, a następnie wejdź w: „Moje konto” -> „Historia” -> „Bonusy”, gdzie znajdziesz swoje „Aktywne bonusy” i „Historię bonusów”.